Nasze działania w związku z pandemią COVID-19

Lokalizacja i wejście

Drodzy Goście,

Bezpieczeństwo Państwa jest dla nas najwyższą wartością. W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce wprowadziliśmy dodatkowe zasady bezpieczeństwa i higieny, które pozwolą cieszyć się Państwu bezpiecznym i spokojnym pobytem w naszym Pałacu.

Bezpieczna i przyjazna lokalizacja
Nasz ośrodek mieści się w małej, spokojnej i cichej wsi, z dala od miasta, na odludziu, bez tłumów, blisko natury.  RyterSKI położony jest na 1,2 ha terenu zielonego, gdzie każdy może znaleźć własną przestrzeń, a poza terenem rozciągają się lasy, szlaki górskie, ścieżki spacerowe oraz rowerowe.

Bezpieczeństwo w hotelu

Postępujemy zgodnie z aktualnymi wytycznymi krajowych instytucji odpowiedzialnych za ochronę zdrowia (Główny Inspektorat Sanitarny, Ministerstwo Zdrowia) i od samego początku przestrzegamy wymaganego reżimu sanitarnego spełniając wszystkie wymogi postawione obiektom hotelarskim.

Personel naszego hotelu został przeszkolony zgodnie z wytycznymi służb sanitarnych oraz posiada niezbędną wiedzę, by zadbać o bezpieczeństwo Gości (zgodnie z zaleceniami nasi pracownicy stosują maseczki ochronne oraz rękawiczki).

Ograniczyliśmy liczbę Gości mogących jednocześnie przebywać w poszczególnych miejscach w hotelu stosowanie do ich powierzchni, z zastosowaniem wymaganego dystansu między osobami.

Na terenie hotelu znajdują się dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk – m.in. przy wejściu do hotelu, w recepcji, przy wejściu do restauracji, w toaletach.

Na terenie hotelu dezynfekujemy powierzchnie dotykowe – klamki, uchwyty, włączniki światła, blaty.

Zwiększyliśmy częstotliwość wietrzenia pomieszczeń.

A tak postępujemy:

w recepcji:

Każdy Gość podczas zameldowania może mieć obligatoryjnie zmierzoną temperaturę bezdotykowym termometrem. Personel ma prawo odmówić przyjęcia Gościa w przypadku wystąpienia stanu podgorączkowego lub objawów chorobowych oraz powtórzyć procedurę w trakcie pobytu.

W trakcie meldowania Goście zachowują odpowiednią odległość pomiędzy sobą i są oddzieleni od pracownika recepcji przezroczystą szybą .

Wszyscy pracownicy hotelu są wyposażeni w maseczki ochronne, rękawiczki i płyny dezynfekujące, codziennie przed rozpoczęciem pracy mają również mierzoną temperaturę.

Blat recepcji, terminale płatnicze i inne powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane.

W recepcji jest dostępny płyn dezynfekujący.

Goście podczas zameldowania informowani są o wprowadzonych zasadach
(potwierdzone podpisem Gościa)

w pokojach

Wietrzenie oraz dezynfekcja pokoi po wymeldowaniu Gości, a przed przybyciem kolejnych.

W trakcie pobytu Gości pokoje sprzątane tylko na wyraźne życzenie Gości.

Pokoje hotelowe są sprzątane z zastosowaniem nowych procedur, zgodnie z wytycznymi GIS z dochowaniem należytej staranności wraz z dezynfekcją urządzeń.

W trakcie sprzątania dezynfekowane są wszystkie blaty, klamki, meble, armatury, poręcze, wietrzenie pokoju, pilot do telewizora i inne przedmioty używane przez Gości.

Obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób nie będących Gośćmi hotelowymi.

w restauracji

Wszystkie posiłki przygotowujemy sami, w kuchni naszej restauracji – nie korzystamy z zewnętrznego cateringu.

Przed wejściem do restauracji dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym a Goście proszeni są o dezynfekcję rąk.

Pracownicy restauracji stosują środki bezpieczeństwa takie, jak rękawiczki oraz maseczki.

Utrzymujemy dyscyplinę wymaganej odległości pomiędzy stolikami.

Kontrolujemy i nadzorujemy maksymalna liczbę gości w restauracji – na podstawie dostępnych miejsc siedzących, przy uwzględnieniu zasad 1 osoba / 4 m2

Restauracja przyjmuje i obsługuje zamówienia w formie serwisu do stolików.

Istnieje możliwość zamówienia posiłków do pokoju w formie Room Service, a posiłki do Państwa pokoju będą dostarczone na uzgodnioną godzinę.

Bufety, stoły oraz wszystkie blaty są każdorazowo dezynfekowane po zakończeniu obsługi gości.

w strefie SPA

Przed wejściem do strefy SPA znajdują się środki do dezynfekcji
Maseczki są wymagane w przestrzeniach zamkniętych strefy SPA.

Jednorazowy sprzęt ochronny jest wymieniany przed każdym zabiegiem

Klamki w drzwiach do gabinetów oraz używany sprzęt są każdorazowo dezynfekowane.

Wszystkie usługi w ośrodku, restauracji i strefie SPA są świadczone zgodnie z rozporządzeniem i zaleceniami Ministerstwa Zdrowia, GIS i SANEPID.

Prosimy o zapoznanie się z obowiązującymi wytycznymi:
https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe
https://www.gov.pl/web/rozwoj/salony-kosmetyczne
https://www.gov.pl/web/rozwoj/sale-zabaw
https://www.gov.pl/web/rozwoj/gastronom

Życzymy miłego i bezpiecznego pobytu!

Prawa zastrzeżone ©2023, Ryterski. Projekt i administracja: pawgaw.pl.